2014. 04. 23.

Czifra Noémi berúgott

Bíróság elé állt Czifra Noémi akinek másfél évvel ezelőtti ittas vezetése miatt kellett felelnie. Piál rendesen, ez látszik a fotón is. A tárgyalás legfontosabb mozzanata az volt, hogy a már korábban elvégzett vizsgálatok alapján Nóci vér alkoholszintje 3,13 ezreléket mutatott az incidenst követően. A kirendelt szakértő szerint annyit tesz, hogy egy olyan súlyú nőnek, mint Nóci, legalább 4 deciliter tömény szeszes italt kellett elfogyasztania azon a bizonyos 2012-es decemberi napon... A teljes hír itt.
Életrajza: 1975. április 6-án születtem Debrecenben, csillagjegyem Kos, aszcendensem Oroszlán, a deszcendensem Vízöntõ. 160 cm vagyok és 50 kg. Szemem barna, a hajam szõke. Eredetileg is. Az ország 2002-ben ismerhetett meg, s költöztem az emberek mindennapjaiba a Való Világ I. és II. szériája idején. Azóta folyamatosan találkozunk a televízió képernyõjén, az újságok oldalain. Bár sokan hiszik, hogy ismernek, mégis a média egy nagyon szoros skatulyát; kényszerít az ember köré.
Amolyan Kereső-nek tartom magam, kicsi gyermek korom óta egy nagyon ösztönös életet élek, követem a szívem útját. Soha semmit nem csináltam tervek; szerint, s mégis minden vitt elõre egy magasabb cél felé; A televíziózásba is látszólag véletlenül csöppentem, közel száz lányból választottak ki egy castingon. Addigra már rengeteg reklámfilm, klipp, interjú, fellépés volt a hátam mögött, ami felkészített a feladatra. Hónapokkal a VV indulása után megkérdeztem Árpa Attilát, miért pont engem választottak a sok lány közül? Mert te voltál az egyetlen ismeretlen arc, akit be lehetett dobni a mély vízbe! -hangzott a válasz.
Nos, hiszek egy felsõbb Tudatosságban, s abban, hogy mindent , de mindent mi magunk teremtünk az életünkben, s ez a csodálatos folyamat, amit életnek hívunk egy sokkal magasabb célt szolgál. Ez pedig a tanulás, tapasztalás, fejlõdés.
Boldog vagyok, hogy a munkám kapcsán nagyon sok emberhezeljutott , s átadhatok valamit, amire éppen szüksége van. A televíziózás, vagy az ismertség nem kényszer vagy függõség számomra, hanem egy nagyszerû eszköz. Életem jelentõsebb részét egy egészen más tevékenység tölti ki: egyfajta gyógyítói utat járok immár több éve, folyamatosan fejlõdve, gyógyulva magam is. S természetesen életem egyik legszentebb hivatása az anyaság. Zsomborral csodálatos kis egységet alkotva élünk, neveljük, tanítjuk egymást.
Életemmel, munkámmal igyekszem amolyan fényoszlopként utat mutatni, segíteni azoknak, akik hozzám fordulnak, vagy hasonló utat járnak, mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése