2014. 05. 05.

Szellemmel szeretkezett a színésznő

Meglepő kapcsolatot vallott be Natasha Blasick ukrán származású színésznő. A híresség a This Morning című brit műsorban azt állította, hogy szeretkezett egy szellemmel, ráadásul nem is egyszer! Elmondása szerint mindig is hitt abban, hogy léteznek természetfeletti lények, ezek a nem mindennapi élmények pedig megerősítették abban, hogy valóban léteznek. Amit tapasztalt, pedig nem csak tanulságos volt, de élvezetes is! Natasha Blasick képekért kattints a fotóra, színésznőkről erotikus dolgok itt olvashatók.

- Az ágyban feküdtem és éreztem, hogy valami bejön a szobába, de nem láttam senkit. Éreztem, hogy valaki megérint és a kezei az akaratom ellenére nyomnak, és éreztem a test súlyát magamon. Senki sem láttam, de éreztem a nyomást, a szexet az energiát, a meleget.
Élveztem az aktust.
Egyes kísértetszakértők azonban kételkednek állításában, mivel azt mondják, a kísértetek nem árasztanak meleget, hanem jelenlétükben mindig igen hűvös van a tapasztalatok szerint.
Valószínűleg sosem fogjuk megtudni, igaz-e a sztori, mindenesetre érdekes, az biztos. Te lennél a szellem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése