2014. 05. 30.

Gyerekkori szexuális bántalmazás

A családi szex történteknek se szeri, se száma. Itt sokat olvashatsz. gyermekkori szexuális bántalmazás egy elfogadhatatlan dolog, és mint minden elfogadhatatlan dologgal, ezzel is nehezen nézünk szembe. Nehéz reagálni egy ilyen történetre, és könnyű inkább a másik irányba nézni.
- Kislány voltam, amikor egy éjjel arra ébredtem, hogy a pizsamafelsőmet a nyakamig felgyűrve, a nadrágomat a bokámig letolva hanyatt fekszem az ágyon, apám a két kezemet csuklónál összefogva a fejem fölött az ágyhoz szorítja, ő pedig meztelen testtel fekszik rajtam. Gyakorlatilag úgy fogott le, hogy esélyem se legyen megmozdulni, hirtelen leírhatatlan fájdalmat éreztem. Beleszédültem a fájdalomba. Akkor még nem tudtam, mi történik velem, ma már tudom, az volt az utolsó napom gyermekként... A teljes cikket itt olvashatod el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése